augustiibaarn

2010-12-10
13:43:31

BAMSE & LILLE-SKUTT
Hanna kommer snart hit, ska bara möta henne vid lilla ica först för hon vet inte vart jag bor, haha .. Eller hon vet det men hon hittar inte hit. HAHA
Jag veet, jag har asdålig humor men jag är AStrött för jag har sovit jättelite hela veckan.

Men jag kan förösöka skriva lite normalt iallafall ! Hade ingen svenska imorse, så egentligen skulle jag ha haft håltimme till tio över nio !!!! Men istället så var jag med på Marre, Malin och Ebbas matte lektion, haha .. Alla typ drar hem och jag går på en annan klass lektioner ? Normalt ja. Nejmen vi hade ganska kul, vi spelade plump och snackade lite om LÖRDAG ♥ Eller när dom skulle komma och så. Längtar asmycket, fast det kommer itne bli samma sak utan Malin .. ♥

Sen hade jag matte, IGEN haha .. Men jag gjorde inte så mycket då heller, satt och spelade tre i rad med Felicia, och jag vann typ hela tiden !! Eller, dom gångerna som det inte blev oavgjort iallafall x) Men haha, jag äger på tre i rad ! Elller så var det hon som var dålig, haha ♥

Så jag hade bara tre lektioner idag, SUG PÅ DEN DU ! Haha, nej men jag känner att det här inlägget blev väälidigt normalt, så jag ska nog sluta skriva nu, haha.


bara för att jag är så snäll ! ;p
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: