augustiibaarn

2010-12-17
18:25:13

Day 7 - A Song That Reminds You Of A Certain Event
We Are Family - Sister Sledge

Det är liksom finallåten på Saras dansuppvisningar, och jag kommer ihåg första gången (haha låter som värsta pensionären som berättar om din ungdom, haha) jag och en kompis (som jag då dansade med) var med i våran första dansuppvisning. Hade inte börjat dansa hos Sara då, dansade street tror jag att det var då ? Men iallafall, då stog vi och tittade på eftersom att det bara är Saras elever som är med i finalen och vi blev skit impade av hur många dom var ! Det var lite kul, och sen typ två terminer senare började vi där, haha.

Kommentarer:
#1: Malin

Haha, ja jag har haft den ett tag nu mera än ett år :)

2010-12-17 @ 19:28:29
#2: Malin

Ja vi tod där uppe :) Håller med liiite långt :)

2010-12-17 @ 19:29:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: