augustiibaarn

2010-12-03
21:31:02

Världens längsta genrep
Asså jag kom dit vid typ halv fem (jag var lite sen ..) och jag åkte hem tjugo över åtta ! Det är typ .. 3 timmar och 50 minuter ! Men det gick bra, förutom at  jag tappade bort mina strumpor ! (haha hur lyckas man ..) Så jag fick göra två varv (alltså snurra runt, på tå!) utan strumpor ! Det gjorde jätteont !

Haha, jag var lite elak mot Hanna också, för jag gick förbi henne och då hade hon sagt bu men jag hörde inte henne ! Förlåt för det ! Och så försökte hon förklara vart hon satt och det tog typ fem minuter för mig att fatta vart. Haha, jag ställde mig till och med upp och då så kollade jag åt fel håll ! Men till slut så hittade jag henne iallafall, haha.

Och på "Linnea Vaknar" så ska vi ha vita kläder, och eftersom jag bara hade med mig Boing bom och ABBA linnet så stog jag ut lite (host).
Och gissa vem som också var där !? Bleiwiess !! Linn såg honom, och sen när jag kolla så typ skrek jag ? Och ja, vi är normala. Och så försökte jag gömma mig för honom, för jag ville inte att han skulle se mig. Vilket inte gick så bra.(..)

Och imorrn ska jag vara där klockan kvart i elva !! Bara för att vi ska öva på andra akten en sista gång. Och jag måste hinna duscha innan det ! Får nog duscha idag istället. Kanske innan utslagningen ? Haha, vad smart jag är !


Här är låten Hanna dansar till ;)
Kommentarer:
#1: Tina

härlig blogg du har :D

2010-12-04 @ 10:59:36
#2: Hanna

jag sa faktiskt bu jättehögt, dom som satt runt mig måstre tro att jag antingen vart dissad eller att jag var lite allmänt konstig XD

Men vrf la du upp den låten? xD

Bleiwess? ;o (Edward ?)

2010-12-05 @ 18:39:19
#3: Malin

Jag hade det jätte bra! :)

2010-12-06 @ 15:49:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: