augustiibaarn

2010-12-01
16:27:33

Welcome to the Madhouse
Känns som om jag har börjat om typ tiotusen gånger, haha. Men kom hem runt typ tjugo över två kanske ? Just nu sitter jag och lyssnar på musik, spelade lite nintendo förut också haha (a).
Asså guud jag kan inte skriva idag, vet inte varför .. Kanske har fått någon konstig sjukdom som ingen har upptäckt än ? Vem vet ... ;o

På lördag är det dansuppvisning !!! Är lite nervös faktsikt, brukar inte vara det, det kanske är en bieffekt av sjukdomen ? Haha, nej men det brukar gå bra ändå och så ska det bli jättekul att andra akten kommer vara lite annorlunda ! Fast jag kommer inte få sen den förrän jag får dvd:n, eftersom att jag ska vara under scenen. Men då blir det bara ännu mer spännande !

Snart kommer mamma hem, hon skulle köpa två linnen till mig, ett vitt och ett svart. För typ alla mina linnen har hål i sig haha. Duktigt eller hur ? Kanske en till bieffekt ?
Jag och Amica städade Linns skåp idag också, så vi ska ge hennes saker till henne ikväll. Känns som om hon bara är sjuk, och vi liksom väntar på att du bara ska komma tillbaka. Haha, det där lät ganska sorgligt. Men Olle vet fortfarande inte att du har slutat föresten, ska säga det till honom på fredag. Kanske. Inte.

Idag på dansen så ska vi visa upp våra andra danser också, danslinjen och så. Hoppas det går bra iallafall ! Och så ska jag inte vara med på dansuppvisningen i skolan, fast det kanske ni redan visste ? Elin kan faktiskt inte tvinga oss att vara med ! Och så blev hon sur när Amica frågade vart i kunde få tag i en påse som vi kunde lägga Linns saker i.(..)
Nu har läst igenom det här typ tre gånger haha ?


Och här får ni en dålig bild på den gråa tjocktröjan, det är en sån där som är så mysig inuti haha ♥

Kommentar:
#1: Malin

Lycka till på lördag! :)

2010-12-02 @ 15:59:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: