augustiibaarn

2010-02-15
17:32:58

DAGENS KOMMENTAR
juste , glömde bort! dagens kommentar! xD eller egentligen , idag är det snarare dagens "händelse" x)
okej , detta inträffade på slöjden idag alltså , när malin hjälpte mig att sy xD :

Cilia: Malin, jag tror det har hänt något med min symaskin ...
Malin: Vadåra?
Jag: Jag säger ju att dom härcp-maskinerna inte funkar!
Cilia: Min nål har fastnat!
Malin: Det kan den ju inte ha gjort!
Jag: Tydligen ..
Cilia: Jo, kolla!
Malin: Oj herregud den sitter fast!
Jag: Det var ju de hon sa! XD
Cilia: Vad ska jag göra då?
Malin (struntar i vad ciia har sagt): HERREGUD! Den kommer sprängas! (tar skydd vid mig)

Paus

Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHA ..(m.m)
Cilia (kollar konstigt på oss o typ suckar): Kristina jag behöver hjälp ..


haha , fett kul reaktion malin får asså !
hahahahaha ...

puss&kram♥   /h.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: