augustiibaarn

2010-02-12
13:42:51

fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys

hehe ...  ♥

idag så hade vi matte först , haha jag låg på typ 131 och ebba låg på 136 och sen när lek va slut så låg ja före henne x)
efter det hade vi svenska ?
och sen rast , sen geografi och sen läsning.
jag tror inte att jag gjorde någonting på geografin ( förutom att messa då xD )
sen va det lunch , vi fick lasagne o någon gryta med ris ( uäk )
sen hade vi rast och då så typ puttade joar marre så att hon ramlade och gjorde illa armen ,
och sen så typ puttade han marre igen så att hon och jag ramalde x) så nu sitter vi här med ont i armar o ben xD

btw , marre e här idag xD hon ska följa me mig t dansen =D ♥

efter rasten hade vi tio min läsning , sen så slutade vi !! =D <3<3

( nis va sjuk så vi hade ingen musik o då fick vi slutade fyrtio min tidigare !! =D xD )

 

uppdaterar mer senare <3

 

puss&kram♥  /h&m <3

Kommentarer:
#1: Malin

Jag ska äta godis i kväll :DDDDDD <3333

2010-02-12 @ 15:28:06

dukitgt hanna Xd... hehheee

ses i morron <3 (Hata kompishjärtan, måste sluta göra dom, NU!!)

2010-02-12 @ 16:46:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: