augustiibaarn

2010-02-03
15:06:13

shoooooooooo

hehe .. x) har nog inte hänt så mycke idag , fast har fortfarande ont i min cp vänster arm ! asså efter svinsprutan xD
malin är fortfarande sjuk "/ hoppas du mår bättre imorrn gmn ♥
det var ganska kul på dansen , det ända som var tråkigt va att ja kolla på x) fast ja va me på strechingen (?) då , ja pallade inte sitta o kolla längre då xD fast den här gången så var vi ganska många , alla från kvb va där då , ink anna =D ♥
haha
ska inte va me på ridningen idag "/ juste , hanna har slutat på ridning =O
fast de kanske ja också ska göra , har inte bestämt mig än ..
satt i dannes/evas klassrum på gympan
 (kan ju fan inte lyfta min arm , hur ska man då kunna spela spök och killiboll ? xD)
och eva e värsta häxan ! fast de visste ju typ alla redan xD
asså ja tycker skitsynd om dannes elver , dom måste ju inte bara stå ut me danne , utan nu måste dom ha eva också !
haha kollar på john kate och åtta barn xd
asså dom människorna är ju bara för sjuka , man man ju fan inte ha påtta barn ! XD ♥
har inget mer att skriva nu , eller jo en sak :

jul ♥ hann


pusspuss♥  /h

Kommentar:
#1: Malin

Jag tycker att du ska sluta på ridningen om du inte tycker att det roligt.

2010-02-03 @ 21:13:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: