augustiibaarn

2010-02-07
21:00:30

slut på helgen ..

ja , det är ju alltid synd att helgen tar slut ( och att skolan börjar -.-' ) .. men det ska man väl inte deppa för , eller hur ? det kommer ju en ny om en vecka , typ x) ♥
hade eggentligen lust att bara sova bort hela dan imorse men det var så ljust så jag tyckte att det var lika bra att gå upp x) så jag gjorde det då iaf , vilket jag ångrade nästan direkt .. jag var så himla trött idag , så jag pallade inte ringa någon och fråga om någon ville fota med mig x) "/ så idag har jag bara spelat sims och tagit ett bad =] ♥ har varit ganska skönt , fast ja skulle egnetligen måla mina naglar , fast ja spelade sims istället .. xp och nu kom ja på att ja inte har stängt av min dator nu ..
aja sitter o kollar på blåsningen nu , fast det tog precis slut då .. ♥


       
tingeliing♥  /h.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: