augustiibaarn

2010-01-24
19:46:00

Ny blogg =D <3

Jupp , det här är min nya blogg =D <3 e faktiskt j*vligt nöjd med header, (som hanna å ja gjorde idag <3 tack gmn <3) och namnet ofc xD <3 ♥
men idag har jag som sagt varit med hanna ♥ vi har kollat på bloggar , gjort den här bloggen (xD) och fotat =P
ska , som sagt, lägga upp några bilder från idag <3 :D



haha , det här är nog en av dom seriösaste bilderna från idag =] ♥


ehm , ja vad kan man säga ? XD


okej jag ser lite rädd ut och hanna sjunger med på en låt xd bra bild ♥♫



helt klart min favvobild =) man ser ju bara för skön ut ibland xd ♦


la ju uppe en puckad bild på mig , så nu får hanna stå ut me den här xd ♥


och till sist en fin bild på min lilla sötnos <3 xd ♥


fan, de e skola imorrn "/ hade hoppats att den här helgen var forever xd ♥

btw, på tisda komme rektorn från kvarnberga o ska prata me maria O.o lite nervös .. "/


P&K♥  /h.

Kommentar:
#1: H

Hah vilka snyggingar vi är ;) <3

2010-01-25 @ 19:22:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: