augustiibaarn

2010-07-03
18:18:52

turn the lights off
Förlåtförlåtförlåt för JÄTTEdålig uppdatering ! Men kan skriva lite om veckan nu, så får ni alla bilder imorrn ! :D ♥

I måndags så slappade jag, tisdag var jag med Marre & Cilia :) ♥ Vi spelade lite fotboll och kort :p
På onsdagen så var jag jättetrött, skulle egentligen vara med Marre & Cilia då igen, men först så sa Marre att hon inte kunde komma, sen så sa jag till Cilia att jag inte orkade göra något och då sa Cilia att hon också var jättetrött och hade tänkt ringa och säga att hon inte orkade komma. Och sen sa Marre att hon kunde iaf och då sa jag till henne att jag redan hade ställt in med Cilia och att det inte skulle bli nåt. xD

På torsdagen gjorde vi samma saker som på tisdagen, fast vi åt glass också ! ;p På fredagen åkte Marre till Gotland (hon satt typ bredvid Salem al Fakir, så hon fick hans autograf :p) så det var bara jag & Cilia :D Juste, Tusse hade tagit en fågel, fast den levde ! Så vi skrämde iväg Tusse (jag vet, väldigt snällt, ja) och så tog vi med fågeln till trallen. Sen hämtade vi en skål vatten(?). Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra, lixom vi hade en fågel som var typ i chock och satt helt stilla i Cilias hand. Men efter ett tag började den röra sig, sen hoppade den in i våran häck (-.-') och sen kom Tusse :S Fast vi vet inte vad som hände med fågeln, vi tror (hoppas) att den flög iväg.

Pumpen har varit trasig den här veckan så vi har inte kunnat bada :( Men dom kom igår kväll (fredag) och lagade den, så Cilia, din mamma hade rätt ;) Idag har vi varit i Barkaby outlet och shoppat (haha, nähä ?) ;D Köpte två par shorts, en kofta, två tröjor och en bikini över del :). Men, som sagt, så får ni alla bilder imorrn när jag har MIN dator :p


Vad har ni gjort den här veckan då ? ;p



P U S S ♥
Kommentar:
#1: Malin

Sv: Jag kommer hem den 12 eller 13 Juli och då är jag hemma i 2 veckor och sen åker jag till Grekland.

2010-07-03 @ 21:55:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: