augustiibaarn

2010-06-11
22:32:58

73
Kör nedräkning till skolan börjar. Asså rubriken. Fast kommer nog börja bli deppig runt 25.
Cilia och Hanna var här. Vi körde kort och badade :) Även fast det var askallt ute, men det gjorde det mycket varmare i vattnet. Åtminstonde ett tag. Vi körde finns i sjön idag också, fast vi körde inte klart för Hanna frös och Cilia ... kunde inte vara still ;p Cilia, vad höll du på med egentligen? Haha, du såg helt galen ut ♥

Usch, vad mycket klockan är! Pappa sitter och kollar på fotboll (Frankrike - Uruguay) och jag har kolat runt på bloggar. Man bara glömmer bort tiden. Eller, iaf jag gör det.
DET DÄR SKULLE VARIT STRAFF!!!!!!!!!!! Förlåt, men man kan inte låta bli att heja på Frankrike om man läser franska. Och han nuddade faktiskt bollen med handen. Vare sig domaren säger det eller inte. Så det så.
Föresten, är det någon mer som läser det här som sitter och kollar på fotboll klockan tjugo över tio en fredagkväll?
Och hur fan tänker människan när man skjuter sådär? Tror han ärligt att en bredsida bara ska flyga över dom och in i mål? Korkat.

Nu släpper vi det. Innan jag börjar bry mig påriktigt.
Imorrn åker jag till vårat landställe, kommer itne hem förrän nästa söndag. Men då kommer jag vara hemma i två veckor. Någon som vill göra något? :D Annars kommer jag nog dö av trisstess.
Kommer kanske göra det den här veckan, iaf om det blir dåligt väder. Men man får ju hoppas att det blir bra väder, så jag kan sitta ute och ha tråkigt iaf ;p
Nu orkar jag inte skriva mer, måste hinna läsa lite också! Så att jag slipper släpa på min mer än 600 sidoer tjocka bok. Och så måste jag komma på en bra handling, för farmor ska tvinga mig skriva en novell. Fast det ska bli ganska kul. Om jag kommer på något att skriva, förstås.


P U S S ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: