augustiibaarn

2010-06-07
15:39:51

fuck you

Är jävligt sur. Och svär jävligt mycket just nu. Bara så ni vet. Så ... Känsliga läsare varnas.
Vi förlorade mot läranra. Så in i helvete. Det blev typ 7-2.
Och så tvingade dom oss att ha en jävla cphälsodag innan, där vi fan var tvungna att först spela fotboll sen brännboll och sist fucking dragkramp. Fotbollen var okej, brännbollen sket jag i och dragkampen rev man fan upp hela handflatan. Och på den jävla matchen mot lärarna så var inte en enda jävla fucking skitelev som heja på oss. Jo fan, typ stycken som stod vid Monica. Och Claras förföljare, ofc. Och just nu har jag bara en sak att säga: 

Fuck off hörningsnäs, fuck off.

Kommentarer:

haha, då äger Hanna, omg XD

2010-06-07 @ 15:58:36
#2: Malin

Jag håller med dig fullständligt!!!

2010-06-07 @ 16:31:03

hejhej!

snälla, hjälp mig med att välja vad jag ska vara utklädd till?

mer info finns på min blogg..

kram(L)

2010-06-08 @ 21:14:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: