augustiibaarn

2010-06-20
16:42:45

Haha, Hanna hur fan kom du på den här ?

Vilken är din favoriträtt?

Tacos - cooling

Pannkaka - din tönt

Pasta - kompis

Köttfärssås och spaghetti - partner

Sallad - knäppis

Grillat - smarto

Annat - på dig


Vad har du för ögonfärg?

Blå - jag gillar dig

Brun - du är söt

Grå - du inte är snäll

Grön - du ser rolig ut

Annat - ingen kollar på dig


Vad gör du oftast?

Läser - du skrattar

Pratar i telefon - du är konstig

Sover - du äter

Pluggar - du ramlar

Tränar - du sitter ner


Vad har dina strumpor för färg?

Vita - är ändå tråkig

Svarta - är alltid så snabb

Blåa - orkar ändå inte

Gröna - är så konstig

Röda - är osynlig

Gula - bryr dig inte

Lila - finns inte

Orange - gör det aldrig

Många färger/annat - flyger bra


Vad är din civilstatus?

Singel - ingen bryr sig.

Ihop - alla skrattar ändå.

Dumpad - alla tittar på dig.

Dumpare - du är glad i alla fall.


Hur gammal är du?

1-5 år - om du kommer ihåg mig?

6-9 - om vi kan ses snart?

10-12 - om du fortfarande är singel?

13-15 - om du gjort läxan?

16-18 - om du har tråkigt?

19-25 - om vi har samma kung fortfarande?

26-35 - om sommaren kommer snart?

36-45 - om du har ost hemma?

46-65 - i fall du kan läsa?

66 och uppåt - om du kommer hem snart?


Vilken bokstav börjar ditt namn på?

A-H - Det känns inte så...

I-L - Jag hoppas det!

M-R - Kanske inte... Jaja.

S-Y - Då hatar jag dig.

X-Ö - Det får jag snart veta.


När fyller du år?

Januari/Februari - Många kramar

Mars/April - Vi ses!

Maj/Juni - Puss och kram!

Juli/Augusti - Älskar dig!

September/Oktober - Vi ses aldrig mer!

November/December - Hejdå!



Hej ...!

Jag måste säga att ... när ... men du ... så ...

Jag undrar ... ...

...

Namn


Hej smarto!

Jag måste säga att du är söt när du skrattar men du finns inte så ingen bryr sig.

Jag undrar om du fortfarande är singel ? Det känns inte så ...

Älskar dig !

Hanna



Asså .... Det där lät ju, em ... weird ?
Nu ska vi åka och hämta Jocke på golfbanan,
ska försöka hinna borsta håret lite snabbt innan.
+ att jag måste ducsha sen, men det orkar jag itne bry mig om nu !
Juste, Hanna (H) påminn mig om att det är en sak jag ska fråga dog om ! ;p



P U S S ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: