augustiibaarn

2010-06-05
13:09:05

nothing matters now that you're here by my side
Har laddat ner den på pappas data nu, ska försöka få över dom t min mob :D ♥
På tal om något helt annat, är det bara jag som stör min grymt mycket på Fairy od parents på disney? Asså hur kan den där veta att det överhuvudtaget finns något som heter så? Och hur i h*lvete ommer man på idén att göra själva serien? Faktiskt, fattar inte.
Tror också att jag är den enda människan som bryr mig.
Ikväll ska Clara med familj komma hit, haha vi ska köra brännboll med plastbollar oh några pool-saker, kan lägga upp bilder för jag har ingen aning om vad dom heter! Men roliga äe dom iaf :)
Och nu döpte pappa dom t skumgummipinnar (.......)?
Hanna, hoppas du mår bättre idag! ♥ Min förkyling har inte blivit särskilt bättre ... Men vi får hoppas att lite poolbad och brännboll hjälper! Vilket det troligtvis inte gör, såklart.
Nu ska vi se om vi får upp någon bild!


converse :) ♥


P U S S ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: