augustiibaarn

2010-06-08
20:14:32

växeln hallå hallå hallå, koppla mig till 22!

Marias telefon ringde någon gång förra veckan. Och då kom Clara på att vi skulle svara sådär. Det hade varit jävligt kul, men vi gjorde inte det. Tyvärr.
Det låter som en bra förklaring, eller hur? Men det är faktiskt sant. Har fått den på huvudet också. Det är inte lika kul.
Men just nu håller jag på att ladda över alla mina låtar t pappas mobil, för vi ska sätta in nytt minneskort. Jag är på nr 7 av 133. (nu 8! det går framåt!)
Sexornas lunch var idag, som sagt. Vi fick kyckling och potatisgratäng t varmrätt och till efterrätt fick vi GLASSSSSSSSSSSSSSSSSS! ;p Men det enda dåliga var att Martin och Irma kom och gav mig en "avtackings" present -.- Fast det var egentligen inte så dåligt då ... Och det var bättre att dom gav mig den då och inte på genrepet! x) Btw, genrepet gick bra, alla var asduktiga. Och mitt när Samuel och Nis spelade värsta lugna låten/melodin eller vad fan det nu var så sa jag såhär (tyst ofc): Och NU kommer dom började spela växeln hallå hallå hallå, koppla mig till 22! Och så sjäng jag den ett tag, mest för att fylla ut tiden lite. Det är verkligen inte kul att bara sitta och glo på när alla andra sjunger och så hela tiden, eftersom att man själv bara sitter och väntar på rosutdelningen x). Danne ska sjunga solo, lycka till! Menar det faktiskt den här gången också ... ;p ♥ Och så ska Eva sjunga, det lät, em ... Okej, vi släpper det.
Hinner inte lägga in bilder, måste hinna göra några saker inför imorrn. (ducsha, föna håret, fixa till håret lite så att det inte ser helt mobbat ut imorrn, klippa naglarna, måla naglarna, ta fram saker till imorrn, bestämma vilka skor jag ska ha på mig, kolla lite tv och läsa lite. dom där sista är jag inte så säker på att jag hinner med, om jag vill sova alltså xD)
Lägger upp TUSEN bilder imorrn, så va berädda på det! :D
Föresten, Hanna (Hasselqvist) om du vill göra en design, säg t om du behöver typ bilder eller nåt. Och Hanna (Dacke) jag älskar fortfarande den du gjorde! ♥


P U S S ♥

 

Kommentar:
#1: Malin

Det var god mat vi fick:)

2010-06-09 @ 10:30:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: