augustiibaarn

2010-05-03
20:32:59

Can you feel it Can you feel it Can you feel it

Kommer alltid älska Michael Jackson sånger ;).
Gick faktiskt jättebra idag :D
Fast jag fick jätte ont i huvet på samligen ..
Hahah kan berätta några typ saker somm två av barnen sa:
Den första va med en tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter, men hon va assöt! ♥
Hon: Kolla jag hittade ett mynt!
Jag: Wow. (ärligt, hon va tre år, don't judge me) Men vet du, om man hittar ett mynt så får man tur.
Hon: Aa, för då kan man köpa något.
?
Hon va fan tre år! x) Men på eftermiddan så sa hon såhär:
Hon: Orchide (det fanns faktiskt en unge som hette så, asgullig hon me ♥) skrämmer mig.
Jag: Aha, vad har hon gjort?
Hon: Hon .. hon skrämmer mig
Jag: Men vad gjorde hon?
Hon: Hon skrämmer mig.
Jag: Hur då?
Hon: Hon skrmmer mig.
Vi höll på sådär ett litet ttag, tills jag gav upp .. Men sen så vare Samuels lillasyrra Theodora (btw, Samuel du har fan en av världens gulligaste syrror! ♥) .
Jag: Heter du Theodora? 
Theodora: Aa
Jag: Då tror jag att jag känner din storebror.
Theodora: Aha .. Vad heter han?
Jag: (?) Samuel.
Theodora: Aha, det heter min storebror.
Vad det inte det jag sa? Hade vid det laget börjat känna mig ganska misslyckad.
Och sen när Samuel kommer för att hämta henne står ja o kör någon kull med någgra barn, och Marre står vid några ungar som bråkar om vems tur det är att ha gungan .. Juste, Joar kom förbi också. Han berättade lite om vad dom gjort i skolan .. Eller snarare vad vi har att se fram emot på onsdag & torsdag.
Annars så har typ alla barnen varit på oss idag, eller mest mig för Marre gick omkring med en unge typ hela tiden .. Men känner sig lite lost när tre ungar klänger på ens ben & skriker. Fast sen skrek dom "ATTACK!!" och springer mot Marre, & då känner man sig såå lättat & sen går man där ifrån.
Men det är faktiskt jättekul att vara där, förutom vissa saker som vi inte ska nämna nu, eftersom att jag ska dit imorrn igen .. + Att dom som jobbar där är as najjsa



P U S S ♥



Kommentarer:
#1: Malin

Hahaha... låter som att ni har haft det roligt. Håller med den med att dom är söta. Där jag praoade fanns det vissa som var hur söta som helst.

2010-05-04 @ 19:12:03
#2: Malin

Det verkar som att du har kommit på vad dina rubiriker ska heta nu.

2010-05-04 @ 19:14:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: