augustiibaarn

2010-05-16
16:57:31

hemma igen ♥
Japp nu är man hemma igen ...
Inte dirket dagens glädjeämne .. Har haft det så jävla skönt på landet, lugnt, tyst, sol ... ÅÅHHHHH!!!!!! :D
Skulle nästan kunna flytta dit ;p
Har ju inte bloggat, p g a ingen dator + att det var pappas mobil jag mobilbloggade med ... hehe ..
har inte heller tagit så mycket bilder ...
Men har inte haft något att blogg om heller x) har egentligen inte det nu heller, men jag kan berätta lite om vad jag gjort i helgen ;p
I torsdags åkte ju jag, pappa & farmor upp t vårat landställe :) haha, mina kusiner var också där ju, men dom fick betala 2000kr för att dom körde för fort ..! Så när dom kom var dom ganska sura ..
Mamma kom på fredagen, för hon jobbade då.
Men vi har nog inte gjort någonting, snackat, solat & cyklat t affären :). Typ det vi brukar göra alltså. Och Jocke har spelat golf med 40+are xd
Tror faktiskt att jag har fått lite färg .. spec med tanke på att jag igår log ute i solen i typ 3h? ;)
Har också bestämt att ajg ska följa med farmor & Jocke upp dit vecka 24 :) och 25 är det teaterläger, tror jag .. men har inget inbokat 26, så t alla som är hemma då:
Säg t mig :) för jag har ärligt ingen lust att följa med t pappas jobb .. ;p

Juste, idag ska pappa sätta på poolen! :D Så nästa helg ska vi bada :D Vilket betyder att jag måste gå ner t centrum den här veckan och köpa bikini .. ;)





P U S S ♥
Kommentarer:
#1: Malin

Vad roligt!!:D



P.S Glöm inte att kolla på min blogg!! D.S.

2010-05-16 @ 20:12:12
#2: Malin

På bilden ser det ut som att du tycker att vi är jätte jobbiga:D .. hehe.

2010-05-17 @ 17:13:16

du..

flytta inte dit! kommer jag aldrig få träffa dig, la!

2010-05-19 @ 15:58:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: