augustiibaarn

2010-05-21
09:37:19

I belive I can fly!

Det sjöng jag och Eba när vi åkte slängkungan :) ♥

Jag menar, vad ska man annars göra när man sitter där? Förutom att sitta och tänka på vad som skulle kunna hända om ens gunga låstnade (?). Men det är ju itne heller så kul ;p ♥

Men vi hade askul igår!♥ Och Insane var ju asrolig! :D Fast Marre vågade inte åka den två gånger så då gjorde inte jag det heller ..
Men vi kom ju dit vid 12, fast dom öppnade inte förän vid 15 -.- (maria trodde att dom öppnade lika alla dar -.-) Så då gick vi på Nordiska muséet. Det var (inte så) kul. Men innan det så åt vi glass :)
Efter muséet åkte Nis hem. Hahah, tror inte han vågade följa med x)
Men jag tog jättemånga bilder, dom kommer sen ieftermiddag, för nu måste jag skynda mig lite!
Kan lägga upp den en av mina favorit bilder nu ;p


tog den på slänggungan medans vi väntade på Joar .. ;)


P U S S ♥



 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: