augustiibaarn

2010-05-28
15:04:08

i choose you

Älskar Amanda Jensen just nu. Eller idag iaf ;p
Ska inte skriva så mycket, Beverly Hills börjar typ när som helst x) haha ♥
Men idag har det inte hänt så mycket, som jag inte redan berättat då .. :)
Dannes klass var i Vaxholm, fångarna på fortet, tror vi (eller hoppas ...).
Blir ingen låt idag, men imorrn blir det troligtvis Amanda Jensen! ♥
Och ikväll blir det "Om", igen! ;p Fast idag följer Hanna dacke också med! Det ska bli kul ♥
Juste, det gick bra på vårsalongen igår, fast det var typ bara tre från klassen som kom? xd
Men vi fick in 2100 kr, och jag lovar, jag tog ingenting (fast jag kanske smugglade lite till Ebba ... ;p)
Skit! Nu hade det börjat!




P U S S ♥

Kommentarer:
#1: Malin

Fiin bild:D



P.S Glöm ej att kommentera min blogg xD D.S.

2010-05-28 @ 15:50:19

hehe, ja jag kommer med! ska bli fet kul! :)

2010-05-28 @ 17:11:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: