augustiibaarn

2010-05-21
15:13:52

I wanna love but I better not touch
Still ♥
Ska skriva lite om Grönan nu hade jag tänkt :) Eller det bästa iaf ♥
Vi åkte typ Katapulten 3-4 gånger? Sista gången åkte bara jag och Cilia ♥ Men den är fett skön, även fast den inte är ett dugg läskig xp haha, den ligger precis där föräldrarna & Maria satt, så dom såg när vi åkte den. Men det var skit kul, för dom säger inte till när den börjar, den bara typ åker upp asfort! haha, sen gör den likadant ner x). Men när jag och Cilia stod i kö så sa han typ:" Okej, då kör vi om .. fem .. fyra .." och sen så åkte dom ;p ♥ Juste, Cilia skriker jätteroligt! :) ♥
Sen så åkte vi Pop Expressen några gånger x) ♥
Och så åkte jag, Ebba & Malin radiobilarna två gånger, och andra gången åkte Samuel, Simon & Marse också. Hahah, vi körde tjejenra mot killarna :D ♥
Sen så har vi åkt Kvasten, Bläckfisken (Hakims favorit ..), Extreme, Blå tåget haha satt och garvade hela tiden när jag åkte med Marre, fast när jag åkte med Cilia så gick den typ sönder? :O Det var typ det enda läskiga ;p
Och Lustiga huset ofc ;)
Till middag åt vi korv med pommes, eller alla utom Ebba då för hon åt våfflor :)
Innan vi åkte hem, åkte jag, Malin & Marre Kärlekstunneln ;) Hahah, vi typ sakta ner & åkte forttare hela tiden xd skulle egentligen ha köpt den bilden, men jag blundade så jag gjorde inte det .. men köpte en nyckelring med mig & Marre från Kvasten :)
Oj, det blev ganska långt inlägg .. Gör ett nytt och lägger in bilder! :)


P U S S ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: