augustiibaarn

2010-05-06
17:13:13

if it's all we can have ..
Tror att det är en textrad i min dans-låt som går så ..
Sitter just nu och kollar på HK, faktiskt jävligt bra. Vet inte varför, men det bevisar väl vilket liv man har ;). 
Malin skjutsade mig på sin cykel förut :D Det var askul, fast läskigt xd ♥
Sen så ska jag & pappa åka och köpa lite saker t imorrn, för då ska Marre & Malin komma hit och sova över (Ebba skulle också ha kommit, men hon kunde inte "/) ♥
Och nästa vecka ska jag gå på A la Katt med Hanna Dacke, tror jag iaf .. heheh x)




Tycker den här ser såå skön ut! från gina tricot ♥


P U S S ♥
Kommentar:
#1: Malin

Du sa ju att det inte skulle bli något så då räknade jag med att jag inte skulle komma. Jag har match på lörag morgonen så jag vet ändå inte om jag kan ändå och jag har planerat massa med familjen men jag får se...

2010-05-06 @ 22:13:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: