augustiibaarn

2010-05-11
14:01:52

i'm starting with the man in the mirror

Det är också en av mina favorit låtar just nu ♥
Idag var vi på kvarnberga!!! :) Och träffade våra nya klasser då ;p Men det gick jättebra, är i samma klass som Julia, Malin.b., Ribal & Ismail. Fast jag kände mig lite utanför på lunchen då .. "/ Men vi är typ 32 (?) i klassen, och NIO tjejer!!!!!!! Asså förut var vi ju typ 18 tjejer och 8 killar, men nu är det typ skiitmycket killar! Och typ alla från hockey ;) Fast typ alla va fjortisar .. x) ♥
Vi fick också träffa våra lärare : Elin, som har dansprofilen, gympa m.m med oss , Marina/Mariana (kommer int ihåg, hoppas att det är det första ... xd) som vi har i svenska & så någon som heter Tommy, fast han är föräldra-ledig? Har för mig att vi skulle ha honom i typ engelska också? Scary ... ♥
Madde mådde inte så bra så hon gick hem efter "/ Hoppas du mår bättre imorrn gmn ♥
Men när vi kom tillbaka till skolan hade vi engelska sen slutade vi! :)
Det var min dag det ... Juste, dom visade oss runt också! ;p


bjuder på den x)



P U S S ♥

 

Kommentarer:
#1: Malin

Fin design!

2010-05-11 @ 14:48:34
#2: Malin

Det ar många killar vår klass också!

2010-05-11 @ 14:51:48

The MAN in the mirror! det är the MAN, inte the min!!

2010-05-11 @ 15:34:12

bra att du fixade det!

2010-05-12 @ 09:40:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: