augustiibaarn

2010-05-30
13:59:28

it's gonna rain anyway

Jag och pappa köpte Erik Saades(♥) skiva igår! :D Loove it ♥
Tyckte faktiskt att alkla låtar var bra! Sorry Hanna ;p
Det var väl okej igår, jag dog inte iaf. Ganska god mat. Btw har ni smakat cheesecake någon gång? Det är jättegott!! XD Eller godare än kladdkaka iaf, tycker jag. Jag är nämligen en sådan person som inte kan äta ens en pytteliten kladdkake bit utan att känna att jag ska spy upp den. Trevligt, eller hur?
Orkar inte göra något idag så nu blire sims!


P U S S ♥

Kommentarer:
#1: Malin

Dum spelar ju sims hela tiden, varge dag?

2010-05-30 @ 14:51:59

NOOO!! INTE DEN MANNEN SOM INTE FÅR NÄMNAS VID NAMN! NOOOOO!!



+ jaa, cheasecake äger!

2010-05-31 @ 16:10:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: