augustiibaarn

2010-05-29
13:30:33

sing me to sleep

Älskar den låten. Hade tänkt skriva ner texten, men hittade den inte på youtube :(
+ Att jag inte orkar skirva något idag. Tror mamma håller på att smitta mig med hennes förkylning. "/
Jag och pappa ska på en av pappas komipsar 50-års fest ikväll, och just nu önskar jag att jag var sjuk. Känner absolut ingen där och kommer troligtvis dö av tristess .. Så då behöver ni inte undra vart jag är på måndag, för jag ligger nog på något bårhus underrubriken: "Barn som dött av tristess för att dom blev tvingade att gå på föräldrarnas kompisars 50-års fest". Om det finns ett sånt ställe alltstå.
Föreställningen igår var jättebra! Fast dom sjöng lite mer (och bättre ... ;p). Jag och Hanna Dacke flummade jättemycket, och Hanna stod och pratade med sin kompis Carro. Bara för att ni hade pengar med er och inte vi! xd (för er som undra så sålde dom kakor och dricka, men det visste inte vi!)
Nu ska jag spela lite sims!


P U S S ♥

 

 

Kommentarer:
#1: Hmm...

Vart var festen?

I Tullinge?

2010-05-29 @ 22:00:48
#2: Malin

Hej, jag vet att du kollar på min blogg men jag skulle bli glad om du kommenterade också :D

Om du hinner någon gång så...

2010-05-29 @ 22:15:28
#3: Malin

Cilia: Malin, jag tror det har hänt något med min symaskin ...

Malin: Vadåra?

Jag: Jag säger ju att dom härcp-maskinerna inte funkar!

Cilia: Min nål har fastnat!

Malin: Det kan den ju inte ha gjort!

Jag: Tydligen ..

Cilia: Jo, kolla!

Malin: Oj herregud den sitter fast!

Jag: Det var ju de hon sa! XD

Cilia: Vad ska jag göra då?

Malin (struntar i vad ciia har sagt): HERREGUD! Den kommer sprängas! (tar skydd vid mig)



Paus



Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHA ..(m.m)

Cilia (kollar konstigt på oss o typ suckar): Kristina jag behöver hjälp ..



Kollade nyss på det här inlägget som du la in för länge sen. Fett roligt :D

2010-05-29 @ 22:20:36
#4: Hanna

Karro faktiskt :P

2010-05-31 @ 20:47:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: