augustiibaarn

2010-05-07
15:55:04

we are the world

Också en låt från Vårshowen. Fan.

Har gjort en ny design, igen, och ska nog lägga upp den idag .. Blev lite avundsjuk på Malins ( http://summershadow.blogg.se/ ) så jag tänkte att jag skulle göra en ny.
Men först, två små frågor:


1. Hur tar man bort dom där jävligt fula kanterna runt designen? :p

2. VARFÖR BLIR ALLAS DESIGNER SÅ SNYGGA MEDANS MIN SER UT SOM EN JÄVLA FEMÅRING HAR GJORT???!!


Ja. Då har jag fått det sagt.


bjuder på den xp


P U S S ♥

Uppdatering: Designen kommer alldeles strax, kommentera!! ♥

Kommentarer:
#1: Malin

Jag an inte svra på någon av frågorna tyvär.

2010-05-08 @ 18:25:54

Jag vet inte var du har fåt kanterna från från första början! Och varför din ser ut som en femårings... Då måste vi gå in på djupet.

Hanna, blunda. Andas med djupa andetag. Och sen ställer du frågan til dig själv. "varför är jag så dålig på att göra headers til min blogg?"

Det är mitt enda tips, säg till om det funka jag vill också testa XD



byebye

2010-05-09 @ 19:57:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: