augustiibaarn

2010-05-13
10:48:24

you're going nowhere
Internet la nyss av. Så jag får börja om igen. Suck.

Just nu känner jag mig pissed off av tre skäl. För det första så la Internet av nyss, så jag var tvungen att börja om -.-' Och för det andra så kommer inte pappas dator på Internet förrän på fredag, och då har vi redan åkt! Så det blir ingen bloggning den här helgen .. "/ Och, tyvärr Hanna så betyder det ingen msn heller ... Men jag har med min mobil! ;)
Juste, jag skulle ju få en ny mobil igår! :) Och jag & pappa gick faktiskt ner t centrum .. Och jag hittade en Walkman som jag ville ha, med 8.1 megapixels kamera! :D Fast dom hade inte den färgen jag ville ha, så vi beställde den. Gissa när den kommer. På fredag -.-'
Mamma åker i o f s på fredag, men hon åker direkt från hennes jobb så då kan hon inte hämta ut något av de!!!
Okej, nu smet våran katt ut också så jag måste gå och hjälpa t att få in henne. Gud vad bra den här dagen började -.-


malin&ebba, kommer sakna er så jävlamycket! ♥ 



P U S S ♥

Kommentarer:
#1: Malin

Roligt att du ska få en ny mobil.

Jag kommer sakna dig med:) <3

2010-05-14 @ 13:33:10

Men hallå...!

Jag saknar dej NU, Och inte på måndag!

2010-05-15 @ 17:54:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: