augustiibaarn

2010-11-29
16:59:35

Fortsätt Sova Gott

Är det bara jag som typ fryser ihjäl så fort jag går en millimeter utanför dörren? Höll på att frysa ihjäl när jag och Amica gick tillbaka till skolan idag ..
Skälet till att vi gcik ifrån skolan var att vi itne hade någon fysik, så vi hade håltimme :) Och då gick vi hem till Amica. Hon har fått två nya katter, Rufus & Glenn. Fast jag fick inte se Rufus, för han hade typ gömt sig haha. Men Glenn var jättesöt ♥

Lena är tillbaka också, våran so-lärare alltså. Och det gick .. inte så bra. Fast innan lektionen var hon jättesnäll mot mig, Amica, Jossan och Bella. Fast sen när alla andra kom så blev det typ som vanligt igen. Men vi fick sluta tidigare, så jag hann med bussen som går 44. Någonting bar iallafall ;)

Kommentar:
#1: Malin

Det är inte bra du, jag fryser också ihjäl ;) :) <33

2010-11-29 @ 20:54:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: