augustiibaarn

2010-11-24
21:11:30

Geologer är vetenskapsmän som håller på att utforska jorden

Hann inte skriva förut (eller glömde ..) så det blir ett litet inlägg nu istället!
Men sitter med mamma och pappa och dricker te, mitt är fortfarande för varmt så jag dricker egentligen inte te. Än.
Måste plugga engelska sen, har ju prov imorrn! Jippie. Not. Men det är på typ allt vi har gjort hela terminen. Vilket inte är så kul, eftersom att jag har varit sjuk typ halva terminen. Och jag har inte börjat än. Bra där, Hanna, verkligen.

Men vi hade lite kul på SO:n. Vikarien (som heter Sara) skulle läsa en text, och varje gång som någon pratade började hon om. Rubriken (↑) läste hon typ tio gånger. Fast sen slutade hon med det, för ignen var tyst iallafall.
Det var det jag kom ihåg från SO:n idag. Och att vi kollade på film.

Och så har jag halkat. SURPRISE. För det har ju aldrig hänt föfut. Never.
Det värsta är att jag stog stilla när jag halkade också. Vi väntade nämligen på att någon skulle öppna för oss så att vi kunde komma in till dansen, coh då så stog jag och lutade mig mot dörren och shwopp så låg jag på marken. Det var .. kallt.

Elin tvingade oss att ta en promenad imorse också! För killarn ahade simning, och då skulle vi GÅ (i snöovädret) till coop (i stuvsta!) och sen till björkängshallen. Det borde vara olagligt att tvinga barn att GÅ när det är kallt ute ! Eller det borde vara olagligt närsom.
Men vi gick iallafalla till björkänshallen och sen hem till Amcia. Men säg inget till någon. Schh.

Nu ska jag gå och duscha !



 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: