augustiibaarn

2010-11-09
20:14:05

Hello my name is Olle

Oj vad fort tiden gick !

Idag följde iaf 
Linn och Bella med mig hem, vi käka fil, macka, muffin och drack te ;) Sen satt vi lite vid datan och var lite perversa .. ;p
Ska kanske vara med Linn coh Amica på fredag också, men då så ska vi vara hos Linn !

Men det var ju typsnöström idag ! För er som inte visste det. Och då blev det ju jätteslaskigt och mysigt, perfekt när vi skulle gå till gympan också ! Vi kan ju säga såhär: Uggs tål inte vatten. För er som inte visste det heller.
Men det var alltså inte så trevligt.

Hade ont i huvudet idag igen, suprise ! Är faktiskt skitjobbigt att ha ont i huvudet HELA jävla tiden -.- Nähä ? Fick något konstigt anfall på gymapn också, var typ tvungen att gå ner till omklädningsrummet och sitta dör i typ fem min för att jag inte kunde andas ? ...

Har egentligen inte så mycket mer att skriva nu .. Kanske kan lägga upp en av låtarna vi lyssnade på idag ?
Och för er som inte märkte det heller så kände jag mig lite ironisk idag. För det är det väl ingen som har märkt ?


haha så jävla skön !
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: