augustiibaarn

2010-11-17
17:21:40

I loved you first
Blev ett lite mobbat inlägg där förut .. Men mobbade människor gör mobbade saker, så det är väl inte så konstigt ?
Idag så har jag, Linn och Amica luskat lite. Och så skulle vi lära oss hur man gör bakåtkullerbyttor på dansen, som föresten är skittråkig, och det gick, hosthost, bra. Men det ju så lätt, och jag vet att det är för att alla inte är på samma nivå eller nåt sånt men det är tråkigt ändå. Fast jag vill ju gå kvar, ifall att det skulle bli roligt senare.

Ska föresten sluta svära så mycket på bloggen. Eller iallafall försöka. Fast ni kanske inte har märkt att jag gör det ? Aja, ska inte göra det så mycket iallafall !
Längtar till något, men jag vet inte riktigt vad ? Konstigt konstigt ..
Jaha, men bara för att jag glömde lägga upp dagens outfit igår (förlåt) så lägger vi upp den idag ! :)


förlåt för dålga bilder, men fotade med wecamen så ..


tröja och halsduk från kusin och tights från cubus ♥

Update : Hade bara tre lektioner idag ! Hade glömt bort det, men vi hade gympa, biologi och dans !! :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: