augustiibaarn

2010-11-30
18:16:06

Koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen
Sitter och försöker bli lite varm, lyssnar på musik och kollar på Ung och bortskämd. Ja.
Fast nu tog det slut. Men jaja, var ju iallafall och fikade med Amica och Linn idag efter skolan ♥ Hade skitkul, åt en havreboll (mums!) och drack varm choklad (mumsmums!). Sen köpte så skulle Linn köpa några saker och sen så åkte dom hem. ♥

Och då gick jag och mötte mamma för hon var också i centrum. Jag köpte två tjocktröjor, en grå och en svart till dansuppvisningen, och en julklapp ;)
Hade jätteont i magen idag också .. Jag och Amica gick till skolsyster och där fick jag två (haha Amica) tabletter, fast det tog jättelång tid innan dom började verka .. Men när dom hade börjar verka så slutade dom inte förrän för typ fyrtio minuter sen ..
Men nu ska jag äta, lovar att lägga upp bilderna ikväll/imorrn !


 
min älskade lilla vetepåse haha ♥



Kommentar:
#1: Malin

:) Har inte så mycket att säga/kommentera men ville se hur koftorna ser ut sen :) Du sa att den ena var till dansuppvisningen, men du skulle vell inte vara med ? ;) :)

2010-11-30 @ 18:37:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: