augustiibaarn

2010-11-11
19:15:04

Korv

Har precis ätit middag med mamma, korv och vita bönor blev det. Och lite juice. Jag är typ beroende av det just nu ? Och godis. Köpte en påse med Marre idag i centrum, och jag köpte typ dubbelt så mycket som henne ?! Tjocka lilla jag ..

Men vi var inne på hm också, skulle ju köpa en mascara men den var tydligen inte på extra pris så jag hade inte .. Men vi gick lite i Accent och JC också, haha som vanligt. Berns var vi inne på också, och där var det en jättesur gubbe som ja .. var sur. Haha ;p

Ebba hade gått in i en glasdörr och var skitflummig när jag och Amica skulle gå till svenskan. Sen när vi skulle ha SO så satt och flummade lite med Ebba och Malin och Linn och Amica satt med Marre. Haha, jag snodde Ebbas mobil ! Fast jag fattade inte hur man gjorde först, men sen så visade Clara mig hur man gjorde och då fattade jag lite bättre.

Då hade Ebba och Malin gått
till sin lektion och jag gick omkring lite med Clara ♥ Eller ja, vi kollade på en tavla som hängde vid scenen och sedan gick vi tillbaka till deras skåp. Och då typ Linn och Amica gått ? Och då blev det lite flum med Marre istället !
Och : Ja, jag var väldigt flummig idag !

Höll på att typ dö av tristess på biologin också ! Asså det var typ 42 frågor och jag har typ mer än hläften kvar ! Fast jag fick gå endå, för läraren tyckte vi hade jobbat såå duktigt. Vilket vi Linn hade. Hehe.

Oj vilket långt inlägg det här blev ! Aja, någon som orkade läsa hela ?


Mums ! Hehe ..

Kommentarer:
#1: Malin

Jag orkade läsa hela för det var så pass intressant:)

Kram <33

2010-11-11 @ 20:27:31
#2: Malin

Jag kan läsa i ungefär en halv timme sen mår jag illa, men ibland vaknar jag på rätt sida och då kan jag läsa hur länge som helst :D

2010-11-12 @ 22:22:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: