augustiibaarn

2010-11-23
15:49:11

OLLE ÄR MIN
Linns nya bästis. Olle alltså. Våran mattelärare. Som har sagt att jag ska få ett A i matte. Ha.
Och så skulle vi bli klara med ett häfte som jag började med idag. 
Vilket jag inte blev såklart.

Så nu satsar jag på att få H i matte istället. H som i Hanna alltså. Fast Olle tyckte att jag skulle få A, för då blir det H-A. Allstå ha. 
Men vi får se hur det blir med det ..
 
Juste ! Vi var ju och simmade idag ! Det hade jag glömt bort .. Men det gick bra, bar ju lite orolig först men det var bara kul ! Simmade med Amica, eller jag simmade lite framför henne. Men ändå.
Man skulle simma 8 längder, fyra vanlga, två rygg och sen två vanligt igen.

Sen så skulle man typ "rädda" någon.
Jag och Amica gjorde tillsammans. Haha jag sög på det ?! Stackars lilla Amica .. ♥
Sen åt vi, Linn hade inga pengar så hon fick låna av mig och Amica. Men det var lite kul, och när vi skulle gå så råkade vi välta våra stolar ! Haha. Fast vi kom fem minuter försent till slöjden då, men det gjorde inget.

Men nu så ska jag göra svenskaläxan, som ska lämnas in på torsdag. Jättekul ..
Men efter det så ska jag slappa lite och sätta på ett grey avsnitt !
Föresten, Linn och Amica kommer på fredag istället ♥




hade inget smink pga badet, men jag hade med mig till efter, men jag använde inte det

satte också upp håret, för jag orkade inte fixa det efter vi hade badat ..
hehe

Kommentarer:
#1: Malin

Okej bra :) Då säger vi 1 på lördag :) <333

2010-11-23 @ 16:01:57
#2: Linn

I am musliiim :O

2010-11-24 @ 16:35:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: