augustiibaarn

2010-11-03
17:01:22

Ont i huvudet :/
Japp, har lite ont i huvudet, men det behöver vi inte gå närmare in på .. ;)
Hade en jättebra dag/eftermiddag med Marre och Amica. Vi kolla på filmen, som var ganska bra faktiskt. Ska kanske kolla på den tredje filmen ikväll, om vi inte åker till Ikea. Fats mamma tyckte att vi skulle åka buss, och det tyckte inte jag. Så det blir nog film ikväll ..

Fast jag måste kolla på Grey ikväll, för kommer nog inte vara hemma när reprisen går på söndag, för då ska jag vara med Hanna ♥ Det ska bli kul !
Usch, nu måste jag verkligen packa ! Hehe, har fortfarande inte gjort det ... Duktigt, eller hur ? Men kanske hinner packa imorrn innan vi åker ? 


haha, va bara tvungen ;p
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: