augustiibaarn

2010-11-06
20:16:28

Today
Nu har vi ätit, mamma hade lagat en jättegod gryta ! Mums !
Men idag så har vi GÅTT till affären, vilket tog ungefär två timmar ! Fast det var ganska skönt med en promenad, förutom att jag hade lite huvudvärk efteråt ..

Jag och mamma har bakat muffins också !
Dom blev jätte goda (haha, skryt) och vi hade äppel- och kanelfyllining. Jag, mamma, pappa & farmor åt varsin när vi fikade , alltså typ fem minuter efter att dom hade blivit klara ! Så dom var fortfarande varma.
Men det var iallafall jättegott, kanske lägger ut receptet imorrn när vi kommer hem så att jag kan lägga upp någon bild till.

Usch vad tråkigt att åka hem imorrn ! Och gud vad fort tiden har gått ! Kändes som om vi kom typ, imorse ? Jag som skulle fota och åka till bylehamn menmen ..
Haha, jag har inte ens packat upp än, lata lilla jag ..




en bild från Byle förra året och en bild på min från förut idag ;p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: