augustiibaarn

2010-11-26
22:02:19

DAGENS
Dagens kläder: Uggs, jenasleggins, grått linne och vit troja :)
Dagens frisyr: Utsläppt, som vanligt ;)
Dagens händelse: VG PÅ ENGELSKA PROVET !!
Dagens låt: Funhouse
Dagens planer: Öva bakåtkullerbytta ? Haha nej, men det är ju kväll så ..
Dagens saknad: Hannor ♥
Dagens dummaste: Stina i 7a ;D
Dagens sjuka: Någon kille i Marres klass, David Sliwinski tror jag att det var ? haha x)
Dagens drog: Chips ;p
Dagens roligaste: Du är mamma
Dagens godis: Klubba !!!
Dagens humör: Flummigt
Hiss: imvu
Diss: Svenska -.-


Har suttit och slötittat på idol sen jag kom hem, vid typ tjugo över åtta ? Orkar kanske inte kolla utslagningen, bryr mig inte särskilt mycket heller ..
Men var hemma hos Amica idag, vi flummade liite och gjorde lite knasiga saker ;) Och så passade vi sötaste lilla Albin ♥ Och så blev vi liter bortskämda, fick kakor, bullar, cola, toast och glass ! Tack för det söta lilla Amica ♥ Men det var jättekallt när jag och LInn skulle gå till bussen, höll på att frysa ihjäl !
Hade kul på dansen iaf ♥

SOV GOTT ! :) ♥


Kommentar:

Du är mamma lalalal :D♥

2010-11-29 @ 20:30:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: