augustiibaarn

2010-10-11
19:44:17

i'm back !

Yesbox, är heelt frisk nu (eller inte) så gick till skolan idag. Tog bussen imorse med MIN marreparre och då var det någon kille där som gick omkring med någon typ ankät om SL ? Haha, blev skiträdd först för jag trodde att det var en lärare som jag typ hade glömt bort x) Och Marre trodde att det var en skolankät som han kom med ;p

Idag hade vi iaf matte, klassråd, språk, lunch, musik, fysik & SO. På franskan satt jag och Carro (a) och flummade liiite (för mycket ;o) och på musiken fick vi spela bas ;o haha, våran so-lärare skulle typ ringa hem till Linn & Malin för att dom och jag satt och snackade i typ två min ? Fast sen så skötte dom sig så bra (för att LInn bytte plats ... ;p) och då skulle hon inte det längre ? Och efter lektionen så stannade Amica & Julia kvar och typ bestämde platser ? SÅ nu så ska jag, linn & malin sitta i mitten och julia & amica nere i ena hörnet.

Efter skolan gick (!!!!!) jag, linn, amica & malin hem till amica :) ♥ först så åt vi macka och sen så satt vi i Amicas rum och kelade ite med hennes kanin och malin & linn satt med hennes dator. btw, hela hennes dörr är fylld med bilder på robert pattinson och kristen stewart (vilket linn blev väldigt avundsjuk på ;p).

Har ingen bild idag, men lovar att det blir en rejäl bildbomb senare i veckan ! ;o

Kommentar:
#1: Malin

Jag tror inte jag kan för vi har sjukt mycke läxor just nu!! ;)

2010-10-11 @ 20:49:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: