augustiibaarn

2010-10-28
17:14:10

Project Runaway & bildbomb

Förlåt för jättedålig uppdatering, satte inte ens på datan igår *stolt*. Men idag hade vi ingen dans, för vikarien var sjuk. Så vi slutade 13.35 idag! Istället för 15.00 ;p
På bilden idag började vi med våra porträtt. Och enligt bildlärarn så var vi en MVG-grupp (alltså mycket bättre än den andra gruppen), hehe. Amica ska typ rita av sin lillebror, och jag ska .. försöka få det se ut som en (normal) människa. Här har vi höga förväntningar om oss själva ja.

Imorrn är det dans ! Ska bli askul, även fast jag fortfarande inte får vara med på allt, så kommer det vara skönt att bara VARA där, vilket jag inte varit på två, tre veckor ? ... Men tror att jag kan lite av det dom har gjort iaf, Linn försökte lära mig det i måndgas (tror jag). 
Men GUUD vad skönt det ska bli med LOOV !!! Har inte så mycket inplanerat, men på tisdag så ska jag iaf vara med LinnAmica , och så kanske jag ska vara med dom någon annan dag om Linn kan. Men ska messa lite idag, så får vi se hur det blir ;)

Nu; Chilla, kolla bloglovin & fb :) Matteläxan ! (Tror att den ska lämnas in imorrn ...)











hehe, hade lite kul med mitt hår ...

så en (inte så) fin bild på mig (a)

Kommentar:
#1: Anonym

Snygga bilder, dom visar verkligen hur du är som person ! :D



Kram <333

2010-10-28 @ 20:52:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: