augustiibaarn

2010-10-19
17:52:42

Regn
Usch, hatar när det regnar :S  Man blir blöt, sminket förstörs, m.m ..
Fast endå ganska mysigt ibland, t ex när man ska kolla film.
dag gav jag Linnsvpresent till henne. Hon fyllde nämligen år igår, GRATTIS SWEETIE ! ♥ Tror att hon gillade dom, hon sa så iaf ;D Men jag hade köpt peace-örhängen och ett halsband med ett hjärta på från Accent.

Tror att jag har blivit förkyld också, hur man nu kan ta pencelin och endå få ett nytt virus ? ...
Men är iaf jättesnorig och har tagit slut på nästan två hela näsdukpaket sen jag kom hem (vid typ halv fyra), vilket är typ 20 näsdukar ?! Men ska se om jag kan gå till skolan imorrn, annars går jag dit och bara är med på franskan eftersom att det är den sista innan provet på fredag.

Nu ska jag fortsätta kolla på Ghost Whisperer, höres ! ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: