augustiibaarn

2010-10-05
16:28:59

sjuk :(
Förlåt för jättedålig uppdatering, orkar egentligen inte skriva idag för jag har typ öroninflammation i båda öronen "/ Men ska iaf berätta lite kort om helgen.
I lördags var det ju teater ! :D Och jag blev en av damerna, vi fick lära oss "solfjäferdansen" och sen så fick vi visa upp den för dom andra. Hanna blev Nattens Drottning och Hanna Dacke blev Tamino (vilket hon blev överlycklig av ;p)

I söndags så skull jag till Ebba för vi skulle fira hennes födelsedag (en månad efter ... xD). Först så åt vi hamburgare och satt och snackade lite skit ... nej skojja bara ;) Sen så körde  Kent oss till Heron och så såg vi "Tusen gånger starkare". Läste boken i somras och Marre håller på att läsa den nu, men jag tyckte den var bra :)

Igår var det skola, mådde inte så bra då heller egentligen (och kom på efter ett tag att jag skulle stannat hemma ...) men gick till skolan ändå. Och smart som man är så går man hem också -.- Och idag stannade jag hemma för jag sov skitdåligt inatt. Plus att jag har öroninflmmation och lite feber då.
Jag och mamma gick till vårdcentralen förut, och sen så gick mamma och hämta nåt pencelin som jag ska äta två stycken tre gånger om dagen. Anitingen typ en timma innan eller två timmar efter man har ätit.

Nu ska jag ta febern tror jag, kommer kanske till skolan på torsdag/fredag. Blir nog inte så mycket bloggning innan dess.


Kommentar:
#1: Malin

Låter inte skönt :(

2010-10-05 @ 17:38:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: