augustiibaarn

2010-10-12
17:06:23

tuesday

Ska tydligen äta snart, för mamma har börjat fixa maten nu och halv sex så ska jag till vårdcentralen och kolla mina öron igen ..
Idag var det ju temadag i matte. Vi blev indelade i grupper av Jerzy från klasslistan så jag hamnade med Acke, Jesper & Eric winbergh. Det gick ganska bra, vi fick skitdåliga poäng förutom på sudokon (som jag inte va med på ..) där vi fick nio av tio :)

När temadagen var skut så skulle vi först ha slöjd till kvart över och sedan svenska. Men vi fick sluta kvart i och då så gick vi till svenskasalen och då så var redan dom där (alla som inte redan hade gått hem alltså). Och ingen fattade vad vi skulle vara och vad vi skulle göra, och eftersom att alla andra sjuor fick gå hem (-.-) såå trodde alla att vi också fick det.
Nu ska jag äta, kanske laddar upp bilderna på datan ikväll och så lägger jag upp dom imorrn isf ;)

Kommentar:
#1: Malin

Vi hade inga lektioner efter mattedagen :D

Vad sa dom om öronen är det helt bra nu??

2010-10-12 @ 20:20:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: