augustiibaarn

2010-09-19
21:00:59

ff med skinjacke familjen ;)

För er som inte förstod min fina lilla rubrik så betyder den att jag just nu sitter hemma utan föräldrar för att jag fick skjuts hem av mina kusiner (= att jag slapp gå ! :D). Ja. Nu fattade ni mycket bättre, va ? Inte ? Näha. Då tar vi det från börjar då: 

Imorse efter att jag hade gått upp så gick jag ner

Okej. Kanske inte såå mycket från början.
Men vi gick ju till farmor förut (vilket jag INTE gillade -.-). Sen när vi skulle gå hem så fick jag skjuts av mina kusiner (där alla har skinnjackor) och nu sitter jag här och väntar på att mamma & pappa ska komma hem. Dom drog från farmor för typ tjugo min sen, så dom borde komma snart. Dom kom nu ;p

Imorrn är det skola igen då. Kan ju inte direkt säga att jag längtar efter att sluta fem i fyra, men sovmorgonen hissas rejält ;) börjar kvart över nio (som alla andra då, eftersom att lärarna har nåt himla mötessak på morgonen). Längtar också efter att träffa några ;) ♥
vad ska man skriva nu då .... Snackade i tele med Amica förut hos farmor, och min mob ladda ur haha x) förlåt för det Amica, hade glömt hur lite batteri jag hade kvar ;p men efter ett tag så bytte jag batteri med pappa (ännu ett bra skäl att ha likadana mob ;p) men nu så ska vi byta tillbaka, för pappas batteri SUGER (ett dåligt skäl till att ha likadana mob ...)! Men ska ladda den nu så att jag kan ta med den imorrn ;)

Kommentar:
#1: Anonym

Okej då fattar jag nog?

;)(;

;)

;):D(;

2010-09-20 @ 14:56:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: