augustiibaarn

2010-09-28
13:49:54

hemma :p (för ett tag sen ...)
Kom egentligen hem vid typ tolv, efter lunch med Marre på Gyllene måsen ;)
Haha, först så åt vi en ckicken wrap och pommes, sen så ville Marre köpa en milkshake och då sa jag åt henne att köpa en äppel och vanilj paj (det finns ingen sån, för er som inte vet det xd haha) men sen så köpte jag en äppelpaj iaf, och sen när vi skulle gå så köpte jag en liten miklshake. Intressant eller hur ?
Nej, men hade jättekul iaf ♥

Och jag är sur på min förra lärare, för vid typ kvart i tolv kom hon in och köpte en hamburgare ! Och då kom vi på att hon inte brukade äta lunch med oss varje dag i sexan, och det var då jag blev sur. haha, nej men kanske inte sur dirket, men vi ville ju också äta där ? hah

Upptäckte att det här blev ett ganska konstigt inlägg, men jag orkar inte ändra det nu xD.

Btw, vi hittade alla kontrollerna ! :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: