augustiibaarn

2010-09-24
16:32:05

juicemannen ;o
Egentligen från igår, men kan berätta lite kort ;p Igår gick jag med Amica till hennes hus (fast jag gick inte in, för jag skulle packa ... coh sen så fick jag GÅ hela vägen hem -.-) men när vi gick så gick det förbi en kille med ett juicepaket. Och ja, det var i stort sett det ;)

Men IDAG så ska jag åka till mitt landställe :D den här helgen är det städhelg, så alla ska upp dit och städa osv.
Hade så himla kul på franskan idag :p sitter bredvid Carro ju, och då frågade hon hur man kunde veta om en tupp var en tjej eller kille :) haha, jag tyckte det va jättekul iaf ;p    
Juste ! Vi hade franska läxförhör idag också, som jag (inte) hade övat på ... Så det gick åt helvete.
Vi har bytt mattegrupper också, jag går i "snabb" grupp med Linn (och samuel -.-) och sen så finna det tre "normala" grupper och en "liten" grupp. Det var iaf vad Olle sa. :p

 
Kommentar:
#1: Malin

Vad kul med städhelg ;)

Eller?

2010-09-26 @ 17:58:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: