augustiibaarn

2010-09-07
16:04:13

ont i fötterna "/

Vet int varför, men jag har jävligt ont i fötterna ! Kanske beror på att jag gympade i mina converse ♥ och sträckte typ häl senan, men bara kanske ;p
Idag började vi 08.20, hade SO. och eftersom att SO-lärarn va sjuk igår så hoppades jag att hon skulle vara sjuk idag också, vilket hon int var -.- men hon skulle dela upp oss i grupper, och så sa hon mitt namn typ tre gånger ? xd Men nu är jag i samma grupp som philip. De va bara vi för att alla andra i gruppen var sjuka (malin, se t att bli frisk nu, okejj ?!? ;p)

Efter det hade vi matte. Vi gjorde något huddingeprov, och jag blev klar först ;p HAHAH !!!!!!!! nej men skojja bara :) ♥ då skulle jag göra klart mitt häfte, som jag blev klar med på fem min och då så fick jag köra gånger tabellerna (1-10) på tid. och när jag var klar med det så fick jag jobba i en mattebok.
Intressant, eller hur ? xd
Sen hade vi håltimme (:D) för Marina var sjuk :p sen gympa lunch och slöjd ;p på slöjden började vi mäta våra shorts -.- ;p

Och nu sitter jag här  och lyssnar på musik :) ♥ ska kanske åka t mina kusiner sen, för Emelie fyller år idag (GRATTIS :D ♥), men vet inte än. Har försökt ringa farmor nu i typ fem min x) men vi får se hur det blir sen ;p höres ♥

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: