augustiibaarn

2010-09-15
09:37:19

sovmorgon :)
Börjar inte förrän 12 så jag vet inte varför jag gick kl 8 ?! Fast nu har jag hunnit duscha också då ;p
Men idag regnar det ! :D då kanske vi slipper åka ut t sundby ;) fast det är bara om det ösregnar när vi ska åka (vilket alla som har hockeyprofil vill xd). Fast jag vill inte heller åka då ...  ;p

Har ingen aning om vad jag ska skriva nu, och så sitter jag vid pappas dator så jag kan inte lägga upp några bilder "/ hmm .... JUSTE ! XD jag ska få en ny dator ! :D en bärbar då, så att jag slipper låna pappas hela tiden :) kan lägga upp bilder på den sen, för pappa skulle åka och köpa den på torsdag eller fredag ;p
Men ska kolla lite på bloglovin' nu =)



gammal :$

Kommentarer:
#1: Malin

Vi slutade 12.10 idag när du började ;)

2010-09-15 @ 13:35:55
#2: Malin

Tack!

Kul att du ska få en ny dator ;)

2010-09-17 @ 20:47:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: