augustiibaarn

2011-04-08
14:18:35

Det är privat

Hej fellas ! :)

Haha,
våran franskavikarie sa så typ varje gång man frågade något som han tyckte var "privat". Typ som om han hade några barn, vart han bodde och så .. Hehe.

Men annars har det inte hänt så mycket, jag och Amica gick omkring en halvtimme inne på Ica, haha. Fast vi köpte inget då, bara gick omkring lite. :)

Och ikväll är det dans ! :D Fast ska ta det lite lugnt, för jag har lite ont ryggen .. (Amica, du smittas !) Hehe, igen.
Nu hade jag tänkt spela lite sims, så här får ni en bild på min arm (som Alicia skrev på förrut)och Amicas låt som hon dansar till på A1 :) ♥





Kommentar:

haha jaa :D hehe... förlåt :( hehe... :D <33333

2011-04-08 @ 18:06:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: