augustiibaarn

2011-08-22
21:22:31

EKORRE!!

Hej på er ! Hann inte skriva något imorse, försov mig lite och sen så missade jag bussen.. Fast jag fick skjuts av pappa som tur var. :) 
Dagen var i alla fall okej, vi fick intervjua (?) varandra, veta vilka halvklassgrupper vi är i och sånt. Juste, vi har fått tre nya i klassen också ! Emelie, Hanna och Johan tror jag att det var. Eller så var det Karl. Asså vafan Amica x)
Imorrn så skulle vi typ bara vara i klassrummet och göra något, lyssnade inte när dom sa vad, hehe.. Och på onsdag så skulle vi till Ågesta med sjuorna och niorna och göra saker i grupper typ, dom sa det typ direkt efter dom sa vad vi skulle göra imorrn så.. ;)
Var ju hos Amica efter skolan idag och bakade. :D Vi bakade kladdkaka, det gick inte så bra haha. Fast den var ganska god ändå, tyckte jag i alla fall.. Men vi tog strössel istället för sånt här socker som man brukar ha på, och det va jättegott. :)
Men ska lägga upp mer bilder från Frankrike imorrn när jag kommer hem, vi hörs imorrn ! ♥


min

Kommentarer:
#1: Sara

Sv: Tack :D

Skönt att höra! :D Det är bra med mig med :)



Självklart! :D säg till när du lagt till mig, så lägger jag till dig :)

2011-08-22 @ 21:34:47

haha min med! ♥ (ibland) x)

2011-08-23 @ 20:58:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: