augustiibaarn

2011-02-14
16:47:00

HELLOO PEOPLE !
Har precis ätit lite mellis, skulle egentligen kommit upp ett inlägg förut idag men det gjorde tydligen inte det ? .. Aja, lägger upp det senare dåra ;)
Har ganska stor blogglust just nu, men jag vet itne var jag ska skriva om ? Hmm ..

Men idag har det inte hänt så mycket, vi skulle egentligen ha slutat fem i halv fyra, men vi hade ingen so så vi fick sluta direkt efter kemin ! :D
JUSTE ! Jag och Amica skrev lite vid Anna och Amandas skåp förut innan kemin (a) Haha, fast sen så frågade Anna om jag visste vem som gjort det och då sa jag nej :p Fast sen så gick vi tillbaka och skrev att det var vi, haha ♥

IMORRN ÄR DET STUDIEDAG ! :D Då ska jag gå på bio med min lilla fru, fast vi har inte bestämr vilken film vi ska se än. Någon som har något förslag ? :) Skulle vilja se typ Burlesque eller Love and other drugs, men vet itne vilka fler som går ? Hehe ..

Snart ska jag gå ner och möta mamma i centrum och hämta några saker, lägger upp bilder senare ! :D ♥♥♥




Två av mina nya ringar ! :) Lägger upp bild på dom andra ikväll också ;D ♥
Kommentarer:
#1: A n n a

Haha din lilla buse! :D<33

2011-02-14 @ 18:49:15
#2: Malin

Kul med bio i morgon! :)

2011-02-14 @ 19:43:57
#3: Skantz

Haha va söta ni e :) <333

2011-02-14 @ 21:01:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: