augustiibaarn

2011-02-21
17:53:46

More

Oj vad fort tiden gick, haha ! Känns som om jag kom hem för typ tio minuter sen .. ? Fast jag kom hem lite innan fyra ? Aja, har ni haft en bra dag ? :) Själv har jag haft en asbra dag, Olle är fortfarande sjuk så det stog att vi skulle gå till någon annan mattegrupp, så då gick jag till Amica och Bellas mattegrupp ;)

Sen så var typ alla våra löassföreståndare sjuka, så vi hade inget klassråd, haha. Eller vi skulle typ haft Gabbe, men han sa att vi inte behövde komma, så då gick vi inte dit, haha.
Sen så var det franska, vi fick typ kolla på en tre minuters lång film på franska ? Fattade typ ingenting, hehe ...

Eftersom att Tommie var sjuk så hade vi ingen teknik :D Haha, men jag och Amica gick hem till henne, för hon skulle ladda sin mobil ;) Sen så hade vi kemi, vi skulle typ separera salt och grus eller nåt sånt, haha.

Och sist så hade vi SO med Gabbe,
fast Jossan kallade honom för Gustav hela tiden, hahaha. Amica var inte där för hon skulle till tandläkarn .. Juste, du har inte sms:at mig än ! Fy på dig din lilla Bert ! x)
Hörs senare ! ♥

Kommentar:

Haha bärt e min lilla älskling xD <333333333333333333333

2011-02-21 @ 20:03:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: